20 Kasım 2010 Cumartesi

moda tasarım atölyesi

Şu iki haftadır farklı heycanlar içindeyim. İlk defa moda tasarım alanında bi eğitim için adımlar attım. ünlü bir modacının açtığı 30 haftalık moda tasarım atölyesi için, tasarımcıyla birebir mülakata gittim ve benim için çok güzel bir deneyimdi. Bu alanda isim yapmış bir isimden iltifat almak heleki benim gibi yolun başında sayılabilecek biri için tarif edilemez bir duygu... Artık bu konuda bir iki adım atmak yerine koşar adımlarla ilerlemek istiyorum :)). Yazın moda tasarım alanında yüksek lisans yapmaya kesin karar vermiştim ama atölye işide yadsınamıcak bir fırsat! modacı tarafından atölyeye kabul edildim, ama henüz kararım net değil. 30 hafta çok uzun bir süre bağlanmadan önce emin eğitimin kalitesinden emin olmam lazımm...
mülakat için önceden yapmış olduğum kıyafetler ve önceki yazılarımda eklediğim fotoğraflarla kendime portfolyo hazırladım, onlarıda yayınlıcam yakın zamandaa aslında paylaşıcak o kadar çok şey varkii :))))
Son zamanlarda yaptıklarımdan başlıyım dedim.. Bu ceketi 29 ekim tatili için yalovaya gittiğimde diktim. Ben istanbul doğumluyum ama yalovada büyüdüm gibi, üniversiteyi kazanınca tekrar istanbula doğduğum en sevdiğim şehre geri döndüm :))). Ailem Yalova'da ve bende evime gittiğim zamanlarda dikiş dikmeden dönemiyorum :D (bayram tatilide bu konuda benim için verimli oldu)

2 yorum:

  1. Tebrik ederim yetenek ve azimböyle bir şey olsa gerek..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederimm, seviyorum ya severek yapıyorum, sürekli bişeyler düşünüyorum ve düşündüğümü üretmek istiyorum :))

    YanıtlaSil