7 Kasım 2010 Pazar

Dantelsiz olmazz :))







Body&Bilezik: Mirage
Etek: Mirage
Ayakkabı: Zara
Öncelikle birşeyi açıklığa kavuşturayım sanırım bunu daha sonrada tekrar etmem gerekebilir :) ; Mirage serap ın ingilizcesi bu yüzden bu ismi kullanıyorum, kendi tasarımlarımı bu isimle yayınlıyorumm. Blogun ismini alırkende aslında tam istediğimi alamadım, plural kelimesi çoğul anlamında kullanılıyor, istediğimi alamayınca nerden aklıma geldi bilmiyorum ama plural kelimesinin telaffüzü hoşuma gidiyor :) ve düşündümki yaptığım birçok farklı karakterde şeyi, konuşulucak bir çok farklı konu olduğunu yani bir çok farklı serap 'ın olduğunu ifade etmek için "pluralofmirage" olarak blog ismini aldım.
Bence dantel herşeyi daha şık gösterebilir :))
Gelelim yaptıklarımaaa :) etek-body-boncuk bilezikler... Bodyden başlıyımm :)) Omuzlarında kullandığım krem dantel kumaşa bayılmıştım ama elimde çok az bi parça vardıı neyle kullansam nasıl kullansam derken en makulu roba olarak kullanmak gibi geldi, yarım kol, sadece dantel detayı olan düz bir body... Satış için hazırdığın bir üründü bu hala satışta :))
Eteği ise sanırım 2007 yazıydı, okul stajımız zamanıydı, beli kalın lastikli.. yazın etek giymek gibisi yok bence :)) o yaz giymiştim eteği fakat sonrasında dolabımın bir köşesinde kalmış, biraz kareliden sıkıldığım için olabilir yada yaz için bu tarz eteklerden çok diktiğim içinde olabilir bilemedim :))
Bileziklerin biri yeşil biri mavi ama bence ikisinin tonuda harika :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder