27 Ekim 2010 Çarşamba

Az biraz büzgü :))


Elbise: Mirage
Kemer: Annemin nişanlığından

Bu sefer önce kemerden başlıyorumm; sene 1983 annem kendi diktiği kırmızı ipek tafta etek ve bluzüyle, aksesuar olarakda bu kemerle nişanlarnır :))), enine pile pile ve yandan kopçalı aslında yapımı kolay, aynısından yaptım mor saten kumaş kullandım, herhangi günlük bir kıyafeti çok daha şık gösterebilirr ;) , desenl-çiçekli-renkli bir kumaşlada daha spor kullanabileceğim bitane daha yapmayı düşünüyorumm. Yaptığım aksesuarlarında fotoğraflarını eklicem daha sonra...

Elbise ana hat olarak düz bir kalıp kullanmıştım sanırım normal gömek kalıbıydı, kollarla oynama yaptım, omuza büzgü ekledim-kolu genişlettim-omuzun yaklaşık 10 cm aşağısına 2 sıra büzgü yaptım. Büzgüler farklı bir hava kattı omuzda hatları yuvrlaklaştırdı. Elbiseyi dikeli 1 sene olmuştur, ama 1 kere bile giymedim, fotoğraf çekimi ilk giyişimdi. Kumaşının kendinden hafif parlaklığı var ipek görünüşü gibi, sanırım bu yüzden giyemedim. Geçtiğimiz sene öğrenciydim tabi ve haziranda mezun oldum henüz bir işim yok, işe girdiğim zmn ilkbahara doğru bu elbiseyi kullanabilmeyi umuyorumm.

Bu arada yeni haberr !! Uzun zamandır beklediğim 2. çekimi dün gerçekleştirdik(1 Etek,4 elbise, 1 tshirt), henüz 1 karesini bile görmedim, merak içinde arkadaşımdan gelicek fotoğrafları bekliyorumm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder